اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

دولت ثبت سفارش کالاها را به استان‌ها واگذار کند

استاندار مرکزی گفت: رونق صادرات در استان‌ها می‌طلبد که دولت ثبت سفارش کالاها را به استان‌ها واگذار کند.

دولت ثبت سفارش کالاها را به استان‌ها واگذار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده امشب در آیین تقدیر از صادرکنندگان برگزیده استان مرکزی در سالن کوه نور اظهار داشت: باوجود تمام سختی‌ها، افتخار می‌کنیم که تولیدکنندگان و توسعه‌گران طی یک سال اخیر بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشتند که امیدواریم سال آتی نیز شاهد چنین موفقیت‌هایی از سوی تولیدکنندگان باشیم.

وی با اشاره به شرایط سخت حاکم در کشور و به‌ تبع آن در استان اظهار داشت: تولیدکنندگان استان مرکزی به‌عنوان قطب صنعتی ایران توانسته‌اند، چرخ تولید را به حرکت دربیاورند و با حمایت از تولید داخل گام‌های مؤثری در راستای رونق اقتصادی استان بردارند.

استاندار مرکزی بیان داشت: کیفیت‌بخشی به محصولات، از لازمه‌های یک تولید موفق است و خوشبختانه در استان مرکزی با انسجام و همدلی بخش دولتی، اتاق بازرگانی به‌ عنوان مجلس بخش خصوصی و تولیدکنندگان این مهم حاصل‌ شده است و به‌خوبی حرکت رو به‌ جلو از خود نشان می‌دهد.

آقازاده تصریح کرد: اگر حمایت دولتمردان از شعار تبدیل به عمل شود، شاهد روزهای امیدبخشی برای بخش تولید خواهیم بود.

وی خواستار تفویض اختیار از سوی دولت به استان‌ها در مسیر ثبت سفارش‌ها، امور گمرگی، صدور پروانه‌های صادراتی شد و تأکید کرد: یقیناً این اقدام به انگیزه‌آفرینی و دلگرمی بخش خصوصی منجر خواهد شد.

آقازاده با انتقاد از وجود برخی قوانین دست و پاگیر و حسادت به‌جای رقابت‌های سازنده گفت: اگر این رقابت‌های منفی از میان برداشته شود و قوانین ناصحیح تعدیل شود، دستیابی به هدف‌گذاری یک و نیم میلیارد دلاری در امر صادرات غیرممکن نخواهد بود.

وی با اشاره به راه‌اندازی پروازهای اراک تهران خاطرنشان  کرد: حمایت صنعتگران از این پروازها موجبات توسعه اقتصادی استان را مهیا می سازد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول